Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с термостат JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с термостат JTD

    Знам , че има много изписано по тая тема ,но не срешнах точно тоя проблем.. Термостата ми блокира отворен ,четах доста и реших да пробвам с термостат в маркуча... Не съм изкормил стария термостат ,сложих тоя вътре в маркуча с една тръбичка.. направих го красиво Запалих я постопли малко и реших да направя едно кръгче.... Няма пробем работи си перфектно когато карам бавно , но когато карам с по-висока скорост температурата се качва над 90 градуса(термостата отваря на 87) перката откача.. намалям и температурата се нормализира. Дали е възможно оригиналния термостат да не е блокирал напълно отворен и за това да ми прави тая мизерия?

  • #2
    На стария се вади елемента задължително защото и максимално отворен отвора не е чак толкова голям.Ако пак грее,опитаи с по студен термостат или си го набутал много навътре
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
      На стария се вади елемента задължително защото и максимално отворен отвора не е чак толкова голям.Ако пак грее,опитаи с по студен термостат или си го набутал много навътре
      +1

      Освен това никога не знаеш дали старият термостат няма да "реши" да затори и тогава практически с 2 последователно свързани термостата, имаш голяма вероятност да прегрееш мотора.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Задължително изкорми стария и обезвъздуши системата. Има пробка на радиатора горе и на тръбата пред главата ( с шестограм ).
        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

        Comment


        • #5
          А старото патронче не затваря ли малкия кръг, поне частично, за да може основния поток да минава през големия кръг? Ако го няма, малкия кръг ще е винаги отворен.
          Не твърдя че съм прав, само си размишлявам.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            А старото патронче не затваря ли малкия кръг, поне частично, за да може основния поток да минава през големия кръг? Ако го няма, малкия кръг ще е винаги отворен.
            Не твърдя че съм прав, само си размишлявам.
            Малкия кръг не се затваря, само отваря големия за да влезе охладена течност от радиатора. Мисля ако затваря малкия кръг, парното ще се губи защото е на него.
            И аз само размишлявам
            Last edited by tonov; d.m.y г., 22:10.
            sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

            Comment


            • #7
              Изкормих стария ,обезвъздуших пак същата ситуация... Термостата съм го сложил близо до радиятора..явно това е проблема (термостата е от някакъв Форд)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                Изкормих стария ,обезвъздуших пак същата ситуация... Термостата съм го сложил близо до радиятора..явно това е проблема (термостата е от някакъв Форд)
                Сложи го близо до оригиналния, там ти е проблема. Отпред до радиатора се охлажда и отваря късно. Втора година съм с термостат от рено5, сложен в маркуча до стария термостат и няма проблеми.
                sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                  Сложи го близо до оригиналния, там ти е проблема. Отпред до радиатора се охлажда и отваря късно. Втора година съм с термостат от рено5, сложен в маркуча до стария термостат и няма проблеми.
                  Добре,колега ,благодаря..Утре ситринта ще пробвам
                  Last edited by Nikito147; d.m.y г., 20:45.

                  Comment


                  • #10
                    Проблема е решен ! Благодаря на всички !

                    Comment

                    Working...
                    X